1. Afhalen. Na de bestellings bevestiging die u van ons krijgt, ligt uw bestelling ook klaar om afgehaald te worden. Eventueel betaalde verzendkosten worden dan ook direct weer geretourneerd. Afhalen is alleen mogelijk na contact met onze klantenservice. 2. Envelop zending. Onze brievenbus zendingen worden geleverd met PostNL. Na bevestiging van uw bestelling, krijgt u via email de verzendbevestiging. Helaas is het niet mogelijk om uw zending te traceren via deze verzend methode. Verzending per envelop is ten alle tijden op risico van de koper. 3. Brievenbus pakket zending. Onze brievenbus pakket zendingen worden geleverd met PostNL. Na bevestiging van uw bestelling, krijgt u via email de verzendbevestiging met daarin de gegevens om uw zending te traceren en te volgen. Helaas is het niet mogelijk om alles te versturen via brievenbus pakket optie. Denk aan een artikel wat qua formaten niet binnen de eisen voor deze verzend methode valt of qua formaat wel kan maar qua gewicht te hoog is. Of uw bestelling binnen de eisen van deze verzendmethode valt, ziet u in uw winkelwagen. 4. Pakket zending Onze pakket zendingen worden geleverd met PostNL. Na bevestiging van uw bestelling, krijgt u via email de verzendbevestiging met daarin de gegevens om uw zending te traceren en te volgen.
International shipping Heligear will ship to almost every country in the world. Due to the variable shipping costs and different expected time of arrival, please contact our customer service and we will provide you the shipping you need for your country. 1. Mailbox with tracking service. Not possible any more. 2. Parcel with tracking service. Our parcel with tracking shipment will be send with PostNL. After the order is confirmed, the shipping details will be send through email with your tracking details. When there are questions about your shipment or there are special needs, please contact customer service before you make an order. |